Endre stasjonsbokstaven
Sverre Pettersen
2005-05-13 15:40:12 UTC
Hei
Jeg har innstallert ny systemdisk på min PC, men fikk et problem pga
uoppmerksomhet. Under formateringen av disken ble den automatisk gitt
bokstaven (F) istede for (C) uten at jeg oppdaget det før det var for sent.
Er det noen mulighet å forandre denne til (C) uten å formatere disken på
nytt? Kjører XP SP2, og der (admin.verktøy) får jeg ikke anledning til å
forandre stasjonsbokstaven på systemdisken. Heller ikke PartitionMagic
anbefaler å forandre denne. Noen ideer?
Mvh
Jørn T Kinderås
2005-05-16 12:38:47 UTC
Post by Sverre Pettersen
[...]
Hmmm, vet du hva XML er? Det har ihvertfall ikke noe med partisjonering
å gjøre. Oversatt til norsk: Du har postet i helt feil gruppe.
--
-------
Jørn T